Nieuwe blog - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Peti Sluiter - WaarBenJij.nu Nieuwe blog - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Peti Sluiter - WaarBenJij.nu

Nieuwe blog

Door: Peti

Blijf op de hoogte en volg Peti

22 Januari 2009 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Het plan was geen waarbenjij.nu blog meer te maken, maar aangezien het voor mij handig is en voor achterblijvers leuk is te lezen heb ik er weer een aangemaakt.

Omdat ik nu in Rio zit en deze blog petimeetszuidafrika heet, heb ik een nieuwe aangemaakt:

www.petisluiter.waarbenjij.nu

Dus voor degene die het leuk vonden m'n verhalen te lezen uit Zuid Afrika, kan je mijn verhalen uit Rio nu volgen op bovenstaande link.

x Peti

  • 22 Januari 2009 - 07:00

    Lenie Smit:

    Leuk, ook al werk ik niet meer bij Pipoos, kan ik je toch blijven volgen....
    Rio is wel heel wat anders, maar vast heel gaaf!
    Geniet ervan enne.... draaien met je heupen hé op het carnaval!
    Groetjes Lenie

  • 22 Januari 2009 - 08:50

    Eefje:

    Hee Peti!
    Leuk hoor! Ik ga je verhalen wel volgen.. Geniet van je tijd daar en we houden contact!! Liefs

  • 22 Januari 2009 - 08:57

    Jozé:

    Altijd leuk om te lezen!!!

  • 22 Januari 2009 - 11:42

    Leonie:

    meid, maak er weer feestje van!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Januari 2009

Nieuwe blog

24 Januari 2008

Weer terug in Nederland

20 December 2007

Het NMBS tournament is voorbij!

17 November 2007

Jonge goden klagen niet

22 Oktober 2007

De springbokken zijn wereldkampioen!!
Peti

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 532
Totaal aantal bezoekers 11246

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2007 - 11 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: